About me

Fotografia mea
Sfintu Gheorghe, Covasna, Romania
Sunt o persoana amabila , sociabila , deschisa si foarte distrata ..Dar sunt foarte ambitioasa si lupt pana la capat ca sa imi ating scopul. :)

vineri, 25 iunie 2010

"Movie night"

Am avut o seara destul de draguta .. M-am distrat vizionand niste filme la o buna prietena .. A fost foarte tare , am ras cu pofta ! Ne`am distrat , insa se facuse ora de plecare , abea am reusit sa ne luam ochii  .. Dar ramane sa continui maine ceea ce am inceput !Daca ma gandesc bine as putea face asta in fiecare seara,macar inving cumva plictiseala,care pluteste in aer de la un timp.. Am fost peste tot , am facut de toate.. Deja mi se pare totul monoton ... Barurile , cluburile nu mai sunt o solutie "anti-plictiseala".. Ba din contra, sunt o solutie buna pentru plictiseala . Mai clar bar/club=monotonie totala. Ma intreb oare,ce as mai putea face in timpul liber,( care la mine este cam liber:)) ) .. Sa citesc?o fac in fiecare zi , si multe altele pe care le-as putea enumera. Nu-mi ramane de facut decat sa gasesc solutii .