About me

Fotografia mea
Sfintu Gheorghe, Covasna, Romania
Sunt o persoana amabila , sociabila , deschisa si foarte distrata ..Dar sunt foarte ambitioasa si lupt pana la capat ca sa imi ating scopul. :)

marți, 13 iulie 2010

Dorul

"Poti sa-mi iei tot ce-am mai scump pe lume
Poti sa-mi iei zile, noptile si anii de vrei
Sa ma lasi singur intr-un loc anume
De unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la ai mei,
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..  "


 Cam asa suna versurile melodiei preferate :)
Dorul este sentimentul ce ia nastere atunci cand suntem privati de fiinta  draga. Dorul ca si stare de spirit nu este atat de usor de explicat sau de infruntat. Atunci cand iti este dor de cineva, nu iti mai iei gandul de la persoana respectiva, si vrei din tot sufletul sa o revezi .. Sa o ai langa tine, chiar daca in unele situatii nu mai este posibil, speranta moare ultima. Dorul este focul in care ard sperantele . Dar cred ca fiecare dintre noi, a avut sau are acest sentiment in suflet, nu este unul tocmai fericit. Astazi, se zice ca este o zi cu ghinion, nu era si ptr mine .. Dar in momentul de fata este ..