About me

Fotografia mea
Sfintu Gheorghe, Covasna, Romania
Sunt o persoana amabila , sociabila , deschisa si foarte distrata ..Dar sunt foarte ambitioasa si lupt pana la capat ca sa imi ating scopul. :)

luni, 9 august 2010

Back




Dupa o scurta pauza, zic eu, am revenit . Insa nu cu vesti prea bune. Nu am avut o vacanta tocmai fericita, asta se datoreaza vremii dar si intamplarilor nefericite de care am avut parte. Dar o saptamana la mare, inconjurata de prieteni, a fost suficienta ca sa imi revin in totalitate. A fost frumos, distractie maxima, focuri de tabara, si multe alte atractii. Dar stiti vorba aia "Tot ce`i frumos repede trece". Uite ca asa a fost si in cazul meu, 7 zile a trecut atat de repede, nici nu le'am simtit.. A trecut si ziua mea, care stiti cu toti ca a fost pe data de 1 august. O seara faina tuturor !