About me

Fotografia mea
Sfintu Gheorghe, Covasna, Romania
Sunt o persoana amabila , sociabila , deschisa si foarte distrata ..Dar sunt foarte ambitioasa si lupt pana la capat ca sa imi ating scopul. :)

luni, 4 octombrie 2010

Scoala de toamna Seri Albastre


Dupa o scurta pauza, am revenit. Ultimele zile de vacanta le-am petrecut 5 zile la Arcus,ca voluntar,  nu este o munca prea usoara, dar daca este facuta din placere totul merge ca la carte. Mai exact la „Scoala de Toamna Seri Albastre”, unde am avut parte de noi experiente si am avut ocazia sa cunosc oameni extraordinari precum doamna Felicia Filip si maiestrul Miltiade Nenoiu si nu in ultimul rand, regizorul Cristian Mihailescu. A fost o onoare sa cunosc acesti oameni minunati. Am petrecut 5 zile de neuitat. Chiar daca a fost multa munca si oboseala, spectacoulul de miercuri seara pe data de 15 septembrie a reflectat toata munca noastra, a voluntarilor si totodata a tinerelor talente care ne-au incatat pe toti. Seri Albastre nu este doar un simplu spectacol ci o stare de spirit.
Pe aceasta cale doresc sa le transmit si artistilor ca au fost minunati! Felicitari tuturor! :)